راهنمای خرید فروشگاه واله

باشگاه مشتریان واله

باشگاه مشتریان فروشگاه اینترنتی واله

باشگاه مشتریان واله

فروشگاه اینترنتی واله، به منظور قدردانی از مشتریان خود تصمیم به راه اندازی باشگاه مشتریان نموده است. با عضویت در این باشگاه تسهیلاتی برای خرید محصولات واله در اختیار شما مشتریان ثابت واله قرار داده میشود. بدیهیست هرچه میزان و تعداد خرید از سایت فروشگاهی واله بیشتر باشد، تسهیلات بیشتری در اختیار خریداران قرار میگیرد. برای آگاهی از تسهیلاتی که در اختیار شما میباشد مرتبا ایمیل خود را چک کنید تا از این تسهیلات بعضا مدت دار با خبر شوید.

پیشنهاد میکنیم ابتدا مطلب مربوط به ثبت نام در سایت واله را مطالعه نمایید

 

واله، مانتو واله، کیف واله، شال و روسری واله، باشگاه مشتریان 1

 

 

گروه واله مشتریان و اعضا باشگاه را با توجه به سوابق خرید در سه گروه زیر تقسیم بندی مینماید:

 

کارت عضویت:

شما خریداران عزیز، با ثبت اولین سفارش در سایت واله به عضویت این باشگاه در خواهید آمد. از همان خرید اول این امکان در اختیار شما قرار میگیرد تا در صورت خرید بالای یک میلیون تومان، در مرحله انتخاب نحوه ارسال سفارش گزینه «ارسال پستی رایگان برای خرید بالای یک و نیم میلیون» را انتخاب کنید. ضمنا تسهیلات مدت داری شامل درصد تخفیف یا بن خرید، با توجه به شرایط سایت واله در اختیار شما قرار خواهد گرفت که از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.

 

کارت نقره ایی:

با افزایش مبلغ سوابق خرید خود در یک یا چند خرید و عبور از مبلغ سه میلیون تومان، کارت نقره ای برای شما صادر میشود. در این حالت علاوه بر تسهیلات داشتن کارت عضویت که در بالا اشاره شده. بعد از صدور کارت از هر خرید شما مبلغ 5 درصد آن به مدت سی روز در کارت شما ذخیره میشود تا در خرید های بعدی از آن استفاده نمایید. که مبلغ دقیق آن و همچنین مدت زمان اعتبار استفاده از این بن تخفیف نیز از طریق ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.

 

کارت طلایی:

شما مشتریان ثابت واله میتوانید با عبور مبلغ سوابق خریدتان از شش میلیون تومان به عضویت باشگاه  طلایی های واله درآمده و از مزایای آن بهره مند شوید. این تسهیلات علاوه بر تسهیلات داشتن کارت عضویت، شامل ذخیره 10 درصد از هر خرید بعد از صدور کارت طلایی برای خرید های بعدی شما میباشد. شما میتوانید از این بن خرید ظرف مدت سی روز استفاده نمایید.

 

پیشنهاد میشود مطلب « نحوه ثبت سفارش » را نیز مطالعه نمایید.

با توجه به مطالب ذکر شده از شما مشتریان عزیز واله تقاضا میشه ایمیل خود را مرتبا چک کنید تا قبل از پایان اعتبار تخفیفاتی که در اختیارتان قرار خواهد گرفت از آن بهره مند شوید.

ضمنا تقاضا میکنیم برای بهتر شدن خدماتمان ما را از نظرات خود آگاه نمایید. راه های ارتباطی با ما :

ایمیل : admain@valehdesign.ir

واتساپ : 09046526654

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید